dag 12 - i min handväska.


alltså dessa vet jag egentligen inte vadfan de gör i min väska, som att jag går och markerar med pennorna hela dagarna? verkligen inte, men kan komma tilla användning ibland faktiskt.


parfym är ju också ett måste.


och my most important things ! for my lips. har typ tusen såna här liggandes i väskan. Vaselinet är den viktigaste, har jag inte väska med mig har jag den i fickan. not a step whitout you haha


och mitt "for BIG mistakes" suddgummi. Kan vara bra att ha så det ligger också och skräpar i väskan.


ja mina också klubbor såklart, måste alltid ha några i reserv in my bag. hehe


min kalender som jag har ALLT nerskrivet i, dvs planer, läxor, prov och allting. tror en del av mig dör ifall den försvinner...


min plånbok som jag har allt i, kort, pengar, busskort, kvitton m.m

detta befinner sig då i min väska som jag bär dagligen. Dock inte bara detta, men orkade inte ta bild på alla småsaker (klämmor+tuggumi+annat småskit) så tog det viktigaste typ, kommer inte på ifall det är något jag har missat?

Kommentarer
Postat av: therese

Lär bli en hemma kväll för min del ;) själv då?

2010-12-12 @ 14:46:38
URL: http://nattstad.se/thereseej
Postat av: Anonym

fake burberry ...

2010-12-13 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />