Dag 17 – Mitt favoritminne.

ush jag gillar inte såna här frågor då man ska väla ETT favoritminne eller så, för jag har haft såå många fina minnen genom mina nästan 17 år. Så jag kan nog inte välja ett bara men jag kan berätta lite smått om några olika av alla mina fina minnen.. få se här vad jag kan lyckas få fram:




detta var när jag var i Turkiet 2009 med mina kusiner, denna resan var verkligen någonting jag aldrig glömmer, aldrig nånsin. Trots att mitt och min kusins bagage kom bort på flygplatsen och vi var utan våra grejer i tolv dagar. Vi hade så otroligt jävla kul och än idag kan jag sitta och bli så jävla nostalgisk när jag gör någonting som påminner mig eller när jag hör en låt som påminner om det. oförglömligt.



denna dagen var faktiskt en dag jag också minns ganska klart. Satt i timmar inne hos mitt lilla hjärta och bara myste, det var så mysigt. Bara satt i hörnet av boxen med hörlurarna i örat och lyssnade på musik medans min nallebjörn satt och nosade och pussade på mig. fan vad jag saknar dig.




haha detta var den konstigasta resan jag varit med om, men vi hade jädrans kul också ! På spa resa var vi här i Polen förra vintern, det va så skönt med massage, och honungsbehandling och allt vad det var. Helvetet slog ner på oss när vi skulle hem då vi blev fast i polen i två dagar pga snöstorm, och det var den hemskaste flygresan jag någonsin varit med om. men kul hade vi !


åhh blir helt ledsen nu fan. Detta var nog en av de roligaste resan jag gjort, en vecka i Sälen med min älskade klass var så jävla kul! Saknar min klass så in i helvete. 9C var verkligen en perfekt klass, en lite annorlunda, men underbar klass! Men denna resan alltså, vi hittade på så mycket dumt och roligt att det inte är sant, minne för livet.



alanya 2010 med min bästa vän, mer än så behöver jag inte säga förutom att vi två, kommer ha en jävla massa resor tillsammans i vårt liv! älskar dig min stjärna.
Ja detta var några stycken av alllla underbara minnen jag haft, valde ut de bästa. Jag är en sån person som inte kan välja ett alternativ, måste ha flera saker att kunna välja mellan så ni får nöja er ned detta haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt betalade ni för resan till polen? tacksam för svar :D

2010-12-18 @ 17:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />