förberedelser inför nyår. the makeup.


lekte lite med sminket eftersom att jag gör alltid det misstaget när jag ska på fest. Jag testar sminket som jag planerat att ha SAMMA dag, vilket alltid blir så jävla fel och så har jag inga fler idéer och bryter ut i panik.
Därför testade jag redan nu hur jag ska sminka mig på nyår. Testade två olika, ifall man ska ha en svart basfärgad klänning blir det fint med sminkningen till vänster då den är färgglad, eller om man ska ha färgglad klänning kan man ha sminkningen till höger då det är svarta sotade ögon. Det ser ut som lite grönt men det är svart i verkligheten. Och det ser jätteglittrigt ut, så typiskt arabiskt haha, men det är inte så i verkligheten, det är lampan som fick det att se ut så :)

Kommentarer
Postat av: Emel

Va duktig du är på att sminka dig! =) Det ser härligt ut.

2010-12-19 @ 23:46:19
URL: http://eemeels.blogg.se/
Postat av: s

minska lite med mascaran så blir det bättre;)

2010-12-20 @ 18:56:55
Postat av: sandraaa

kan du göra en video elr visa hur du sminakr dej. det är jätte fiint!

2010-12-20 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />