hey my love !



mina älsklingar kom idag, dom är så fina! Kämpade ut i snön och allting och körde till posten för att hämta ut mina bebisar, och bilderna gör dem faktiskt inte rättvisa, de är mycket snyggare i verkligheten. En sak som är konstigt är bara att tårna inte når hela vägen fram fast de sitter jättebra runt foten och så, man tror nästan de är för stora men hade jag tagit en storlek mindre hade varit för små runt foten. Men ja..  sjukt snygga var de iallfall, tycker de är så "raghaad-skor", love'em :*

vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Häftiga!! Jag hatar när saker blir sämre i kameran än i verkligheten. Så irriterande

2010-12-22 @ 22:00:12
URL: http://frejasvensson.blogg.se/
Postat av: cindy

fina skor :D älskar färgen på dem :D

2010-12-23 @ 16:09:42
URL: http://cindyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå sötaste godisskorna

2010-12-23 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />