jag lever, jag lovar !

hej bloggeeeen!!

har saknat att skriva av mig ! Nu är jag faktiskt tillbaka, missed me hehe (a)? Stackars er som har fått överleva med min systers random inlägg om sminktips och allt vad hon nu har tvingat er att läsa.. :( haha nej skojar, bra att hon upddaterar lite då jag inte kan blogga, hektiskt liv! okej skoj igen! ska sluta skoja, tillbaka till allvaret.

Har inte varit hemma på tre dagar, har sovit hos min prinsessa reb. I förregår var vi och shoppade en hel del med Sandra, och igår kom sandra även igen och gjorde oss sällskap och vi sov hos rebecca. Vi kollade på filmer och tjockade oss jättemycket. Har ätit äckligt mycket dessa två dagarna, och då menar jag inte mat, utan massa skiit! Ostbricka två gånger, maasssa chips och godis och sammanlagt kanske 15 energidrickor, som då varit anledningen till att varit vakna till 6 på morgonen varje dag.. men kul ahr vi iallfall haft.

Ikväll har vi varit hemma hos mig, melisa kom också över och gjorde oss sällskap och vi har suttit och pratat och taggat inför nyår som är på fredag, ska bli jättekul, hope so iallfall :) Nu har vi iallfall varit ute på en sista runda med Milo och reb ligger och halsover på sängen, ska lägga in lite bilder på my shopping också snart :*


'
jag&min kära vän reham, som just nu är påväg till fina dubai, ha så kul ditt svin! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />