kommentarer&svar.

Malin L  ([email protected]) om på med stövlarna och ut !:
ÄR det inte kallt med gummistövlar ?
Vad har du för några ?

Jättefin blogg föresten !

SV; Nej faktiskt inte, det är vanliga guumistövlar med ett tunnt foder inuti. Men eftersom att det inte läcker in vatten och jag har ganska tjocka strumpor under så blir det inte kallt om fötterna :) Tack så mycket!

Anonym om Dag 05 – Vad är kärlek?:
du vet hon med rosa kjol typ, o hon med vita tröja över dig, har någon av dom blogg?: )

SV; nej tyvärr, ingen av de tråkmånsarna bloggar :/

Anonym om spripes.:
Gud vilket hår du har! Äkta eller ? =)

SV; tack så mycket, japp det är 100 % mitt riktiga :)

Anonym om min önskelista hehe:
var e skorna från

SV; de är ifrån nelly.se

Anonym om min önskelista hehe:
jag varnar dig raghad, den datan suger som fan!
ja har den och ångrar de grovt! asså den hackar hela tiden, asså inget virus eller ngt, den e fett slö, man vill ba slänga den på någon, lovar dig, den dator är verkligen inte ett bra köp! bara så du vet(a)
älskar din blogg förresten:*

SV; jag hade faktiskt inte tänkt köpa just den jag hade lagt ut, menade att jag ville ha en rosa bärbar dator haha, men tack så mycket ändå för tipset! Vilka snälla läsare det finns här, väldigt hjälpsamma :) och tack så mycket för den sista söta lilla kommentaren :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />