kommentarer&svar.

Anonym om MCR julshow 2010.:
känner du julia? isf hur?:)

SV; julia har jag känt i ett par år faktiskt. Jag började ju rida för sju år sedan, efter ett tag började emma, Julias syster, Och då brukade julia alltid följa med henne till stallet. Sedan började Julia också rida. Kommer ihåg vilka skitungar vi var när vi sprang runt i stallet förr, haha.. Innan var vi faktiskt ganska bra vänner, men sedan när hon och emma slutade rida så blev det att man inte sågs lika ofta så det var ju lite synd. Men jättegulliga tjejer faktiskt båda två :*

sara om Gästbloggar!!!:
vacker stora syster..kan inte du börja blogga också??ni e så vackra

SV; ja visst är hon, världens bästa syster också ! Hon har faktiskt en blogg men den har hon för sig själv och den har hon typ skrivit två inlägg i bara , tråkig chey... och tack så mycket

Raya om Gästbloggar!!!:
Herreguuud va bögigt rana hahahahahah

samar om Gästbloggar!!!:
Rana du e fett mobbad hahahah

SV; sluta mobba min syster herregud, bara för att ni inte har gulliga systrar som skriver söta saker om er :), hon är ju lite gay kan jag hålla med om , men liksom vadfan, vi tar henne som vi får henne...

sara om some pic's from the weekend.:
vart åt ni sushi?

SV; den otroligt goda sushin åt vi i Rose Garden, en restaurang som ligger vid Gustav.

Jessica om söndag.:
ååhhhh guud ! du har super fina ögon & ögonfransar vilken mascara andvänder du ? 1 eller flera ?

SV; tack så mycket ! jag använder faktiskt två mascaror oftast, men händer att jag tar en bara. Jag gör så att jag smetar på vilken mascara som helst bara för att det ska bli "mascarigt" ¨på fransarna, sen tar jag Telescopic, den svart/guldiga och formar och rättar ut. Den är så bra ! :)

hehe om fail.:
hejsan raghad! jag är en ny läsare i din blogg och du har fångat mitt intresse. jag tycker du har sjukt fin blogg, riktigt fin stil och du är really beautiful också.

jag har bara ett par frågor,
1. hur är du som person?
2. vilken skola gick du på innan du började gymnasiet?
3. hur är du när det gäller kläder? är du sån som måste ha märkeskläder, eller gillar du bara modernt och det som passar dig?

det var allt, keep it up med bloggen jag älskar verkligen att läsa den ska du veta!
puss <3

SV; hejsan! jättekul att många nya läsare hittat hit, och hoppas att jag fångar intresset hos fler! Tack så mycket, blir så glad av era fina kommentarer! keep it up with them hehe :* självklart svarar jag på dina frågor också:

1. hmm som person är jag nog ganska rolig, glad, barnslig oftast, och allmänt galen! Har mina stunder då jag är lite söt också hehe. Jag vill ofta prova på saker, ska alltid testa och se "vad som händer ifall...", vare sig det är något bra eller ej, så är en ganska nyfiken person, och sjuukt snäll! :)
2.Innan gymnasiet, dvs i grundskolan gick jag först i Rörsjöskolan som ligger i Värnhem, Sedan Husieskolan, sen Videdalskolan nu senaste innan Latinskolan som jag går i nu.
3.hmm kläder är jag lite knepig med. Dock absolut inte en som bara har märkeskläder. Hittar jag något snyggt så köper jag det vare sig det är märke eller inte, vem bryr sig liksom? Jag har väldigt blandad klädstil, jag får ny inspiration varje dag, så jag följer inte någon speciell "stil", ena dagen kan mina kläder luta åt lite punkiga hållet, medans jag andra dagen går med rosetter och vad det nu är, så jag klär mig i det jag tycker är bekvämt och det känner för att ha.

Hoppas svaren räckte , och ännu en gång, tusen tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />