kommentarer&svar.

Anonym om surpriseee:
Är du muslim?

SV; japp det är jag :)

Anonym om surpriseee:
kookkiii

SV; detta var angående frågan om vad min hund skulle heta, men kan nog inte kalla min hund samma sak som jag kallar min systerson haha, gulligt namn annars :/

Anonym om wonderful day:
visa vad du har shoppat i danmark ,blir kul o se vad man hittar där hahaha

SV; jag köpte faktiskt inget i danmark haha, men det fanns mycket fina grejer. Men det var så stressig för vi ville hinna kolla runt överallt och ssånt så jag blev jättestressan och kunde inte köpa något.. :(

Anonym om gårdagens partyoutfit.:
hur lång är du?:)

SV; sist jag mätte mig var jag ca 167 har jag för mig, skulle gärna vela ha ett par cm till. Kanske 7 till hade varit perfa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />