kommentarer&svar.

Anonym om dagens köp.:
heej Raghaad, vilka färger fanns mjukisdressen i?:) otroligt tacksam för snabbt svar

SV: så sjuk jag var här, så jävla snabbt jag svarar! haha nej men de fanns typ i olivgrön, vit svart tror jag :)

sara om dagens köp.:
hej var har du köpt dina handskar o hur mkt kostar de?

Anonym om dagens köp.:
vart köpte du skinnhandskarna från :)?

SV: köpte de i New Yorker, fick de för bästaste priset ska ni veta, fast vet dock inte om de finns kvar. men de kostade iallfall runt 80 :- ! vilket kap! :)

GAHHAHAHA  ([email protected]) om videoinlägg.:
AHAHAHAHAHA KISSIE NR 2 !!!
haahaha va leker du svenne din blattehuve fan så skämmig, va e de för video du lägger upp du kunde lika bra skjutit dig , hade gjort dig sj en tjänst hoeee

SV: haha som sagt, stooop hating. tro inte för en sekund att jag lägger energi på sånt här, för i just dont give a f*ck. jag leker verkligen inte svenne, 100 % arab, en väldigt stolt sådan också. :) haha vad tjänar ni på sånt här barnsligt helt ärligt?

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är en jätte söt tjej,o jag e sj arab o vi är stolta över dig..vissa e avjunsjuka på dig kanske..skit i alla..o försätt me din blogg,jag har sj börjat läsa den varje dag..önskar dig alla lycka gumman

2010-12-03 @ 12:05:31
Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

faan va snygg blogg, i löv it! :D allt bra me dig? ;)

2010-12-03 @ 13:28:34
URL: http://bybelle.se/
Postat av: Bettan

Idag har jag varit i demokrativerkstaden och sett plenisalen, dd??

2010-12-03 @ 14:36:51
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Medina

SV: Nej inte alls, bilden blev skitbra på er :)

2010-12-03 @ 14:38:01
URL: http://mediinas.blogg.se/
Postat av: EDIT LINNEA

ja jag tror jag förstår :P ska nog också köra på den!

2010-12-03 @ 16:32:40
URL: http://editlinnea.blogg.se/
Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

jodå det är bara bra med mig :D haru gjort idag då? :D

2010-12-03 @ 16:35:15
URL: http://bybelle.se/
Postat av: Anonym

assååå jaaag dampaaar, ni som kommenterar ni skääämmer ut er. Ni visar bara hur avundsjuka ni är LÅT TJEJEN VARA SÅ FUCKING STÖÖRDA!!

2010-12-03 @ 17:54:01
Postat av: Anonym

Vet du vad Raghad? Du har bekräftat din framgång. DU har visat att du lyckats och är stark.

De försöker trycka ner dig för att de är avundsjuka på dig vilket leder till irritation.

Det är bra att du inte bryr dig om dem..

skit vacker är du. Puss (K)

2010-12-03 @ 18:48:11
Postat av: Anonym

okej känner mig jobbig nu, men fanns det många mjukisdressar kvar?:$

2010-12-03 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />