@ nälls place.

gokväll alla nördar som sitter en lördagskväll och läser min intressanta blogg! Vad har ni för er denna kväll då? Själv sitter jag hos nelly med ants och emma, de sitter och tjockar sig med pizza medans jag sitter och försöker att inte tänka på mat för då spyr jag. Åt så jävla mycket innan så jag lär vara mätt en hel vecka nu...

Ikväll håller vi till här då, mys med film, kladdkaka, godis och massa annat kul. Som ni märkt själva så har det inte varit mycket bloggande idag, vilket beror på att jag inte har suttit vid datorn så mycket. Får se ifall jag bloggar mer ikväll, annars blir det bildbomb imorgon från de två senaste kvällarna. ha en fin kväll ! :*


en gammal bild på oss...

Kommentarer
Postat av: malin

härlig blogg :D

2010-12-11 @ 22:49:27
URL: http://malinbkarlsson.blogg.se/
Postat av: diana

Ha en bra tredje advent :)

2010-12-12 @ 00:10:22
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />