onsdag.

hej sockertoppar!
förlåt för min verkligen superkassa uppdate idag ! men har inte suttit hemma alls typ. Kom hem från skolan, väntade på mina systrar så drog vi till Entré och shoppade lite, jag måste sluta med detta nu alltså.. Varje gång jag säger "okej Raghad, idag ska vi ta det lugnt och sluta köpa så mycket" så blir det bara ännu mer.. ajabaja!
så ja som ni säkert förstår fick jag med mig en del saker hem också, som jag alldeles strax ska visa er hihi. Måste även påpeka att idag var världens onödigaste skoldag, Hade en lektion, klockan ett till två. egentligen hade jag lektioner som vanligt men jag kom inte upp imorse så jag sket i första lektionen men när jag väl går till skolan får jag reda på att den ändå var inställd, vilken tur jag hade där, där ser ni! att skolka lönar sig ibland... skämt åsido haha, skolka inte nu småbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />