så jävla trött!

jag fattar inte hur och varför i hela friden jag är dödstrött nu?! Jag vaknade för guds skull klockan två idag och ändå håller mina ögonlock på att stängas alldelles strax.. Jag har ätit som ett svin idag och känner hela tiden att maten är påväg upp, fyfan...

Annars har min dag varit jättebra tycker jag, jättemysigt då alla mina systrara och deras barn&män kom hit. Åt middag här och öppnade julklapparna och hade det trevligt resten av kvällen. Men tur att Julafton är en gång om året, för att ha hela jävla familjen här på en och samma gång med alla barn, det är kaos ska ni veta! Typiskt araber, inte kan de ha 2-3 barn nej, det ska fantamig vara fem stycken! haha, men min familj är ändå så underbar så hade inte bytt bort en enda :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />