shopaholic.


jag blev nog mest glad över mina super fina, snygga, underbara jacka jag investerade mina pengar på fint igår! Dock är det en sommar/vår jacka, men kunde fan bara inte låta bli. Har snyggaste outfitsen i huvudet till den...


fråga mig inte varför jag köpte RÖDA strumpebyxor, men ja blev ganska glad när jag kom hem att jag ändå hade köpt dem, gillar färgglatt och så ändå, har några söta outfits i huvudet till den också.


en svart vanlig stickad kofta sitter aldrig fel i garerobe.


.. och inte denna här söta ovrsize-toppen för en delen. Den är randig med vanligt tyg och spetstyg som är genomsynligt, så passar perfekt till sommaren!


och detta jävla linnet har jag haft ögonen på ett bra tag, vet bara inte avrför jag inte köpt det. men nu så! nu är det mitt :)


och till sist, den här basebolljackan. Köpte den egentligen "bara för att", behövde fylla ut mina händer med påsar, känns så skönt att gå med många påsar så man känner sig tillräckligt nöjd, men den är ganska fräsig ju så varför inte? :)

ja har inget bättre för mig såhär klockan halv fem på morgonen så bjuder på lite bilder på vad jag köpte i förregår :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt vår jacka/kappa

2010-12-29 @ 19:00:56
Postat av: amira

din kappa är så fin varifrån har du köpt den? hur mycket ligger den på?

2010-12-30 @ 16:38:16
Postat av: Anonym

jag har osså en sådan kappa,supersnygg=)

2010-12-31 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />