söndag.

godnorgon på er! ja godmorgon trots att klockan är lite över tre men vadfan... Jag kom hem från aff runt tre tiden igår och däckade direkt när jag kom hem, var så helvetes trött. Fick sova ut rejält iallfall eftersom att jag nyss vaknat.

Fortfarande lika snöigt och äckligt ut så en innedag blir det idag igen, får se vad jag hittar på. Jag har fått för mig att jag har Jullov men det har jag ju fan inte förräns tisdag. Imorgon blir det Köpenhamn, ska faktiskt bli kul, klassens första "resa" tillsammans. Om man nu kan kalla det för det, men att vi iallfall lämnar skolan tillsammans haha. jaja nu ska jag kolla igenom bilderna från igår så slänger jag nog utt några här hehehe!


detta hade INTE suttit fel nu...

Kommentarer
Postat av: lisen

sv: hehe okej :) mm precis.

MMmm vad gott det där ser ut :D

2010-12-19 @ 15:47:38
URL: http://lillalove.blogg.se/
Postat av: bex.

så lite så ^^

2010-12-19 @ 15:57:35
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />