torsdag.

hej mina kära vänner!

allt bra med er idag!? jag hoppas det iallfall, med mig är det helt okej, blir lite depprimenar av vädret alltså.. annars funakr det nog prima. Idag har det varit skola som vanligt, efter det tog jag bussen hem med jenny, har skrattat så sjukt mycket idag att jag inte behöver skratta på tre dagar nu. hahaha roligaste grejen hände, vi sitter på bussen och driver och snackar om laserturken och vad tror ni inte händer om inte självaste laserturken hoppar på och sätter sig bakom oss, hahaha det där gjorde nog min dag alltså! antingen är jag så jävla torr med min humor elelr så var det för jag är så jävla trött och då tycker man aåklart att allting är överdrivet roligt...

Är iallfall hemma nu och sitter bara och lyssnar på lite skön musik och tar det lugnt. Ska bli jätteskönt med fredag imrogon, efter skolan har jag lite ärenden som ska tas hand om så i hope it goes super! hehe. Ja nu ska jag fortsätta mitt musimysande och blogga lite till! :*


be a tiiiger for the cameraaa !

Kommentarer
Postat av: Meezy

sv: haha va söt du e! ja stärvar inte efter att starta en bloggkarriär o i grunden vara nån slgas kissie kopia ^^ utan ja hade flera bloggar som ja var mej själv på. men tyvärr så är de inte så kul tkr ja. men den blogge ja har nu är bara som ett tidsfördriv, att se om ja kan nå upp till kissies nivå genom att vara som kissie var för att bli känd. förstår du? =)

2010-12-09 @ 16:22:45
URL: http://meezy.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vad har du gjort på sjukhuset??

2010-12-09 @ 16:23:37
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />