hon hissar&dissar.


* äckliga Sverigevädreeeet! alltså egentligen behöver jag inte säga mer än det, men fyfan. Har aldrig varit med om något liknanade under mina 13 år i detta avlånga söta land. Jag är så trött på kylan, trött på att behöva gå fult klädd bara för att jag ska hålla mig varm med en massa koftor och jackor, trött på att tappa känseln i mina små fötter pga kylan.. Det är äckligt kallt föhelvete. Jag har svurit på att inte åka buss eller gå ut en ända gång under detta jullov ifall jag inte får skjutts med bil FRAM&TILLBAKA. och det håller jag fast vid tills vidare... det ända som är nära på att förstöra denna rutin är att jag vill åka till min älskade tös Rebecca som man tyvärr måste ta buss till, TVÅ bussar tillochmed. men nej fan, pappa får köra mig, eller taxijäveln...

* SKÅNETRAFIKEN!, mer än så behöver jag verkligen inte säga...

* Mardrömmar. Usch, det är det värsta... Drömde en jättehemsk dröm häromdagen, jag grät när jag vaknade, helt blöt under ögonen. Har hänt mig någon enstaka gång att jag trott att varit på riktigt och vaknat mitt i natten och gått upp för att se ifall det vart sant, usch för såna drömmar...



* detta är fortsättningen på "mardrömmen" fast det jag hissar här känslan man får när man vaknar upp och inser att det bara varit en hemsk mardröm och att allting är som det ska. Fyfan vad skönt det är, en riktig lättnad. Man känner att det har hänt på ritkigt men att man fått en ny chans!..

* pälsjackor. De här stora fluffiga päljackorna har grävt sig djupt in i mitt hjärta den senaste tiden ska ni veta. Dock INTE riktig päls, för det är jag emot. Men fejkpäls bär jag gärna, det är så snyggt trots att det ser så klumpigt ut, åh är verkligen på jakt efter en pälsjacka nu !

* Jeffrey Campbell skorna. Ja de jävlarna också, de har också på något sätt lyckats gräva sig in i mitt hjärta. Tycker de är så fina, ser lite konstiga ut men på något ätt är de superläckra!



Kommentarer
Postat av: celine

sv; aa :)

firar lite jul hos mamma ;)

vad gör du då?

2010-12-25 @ 15:54:25
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

duu, du kan inte skylla på skånetrafiken, vädret gör att bussarna inte går, vad ska bussarna göra, flyga?

2010-12-26 @ 01:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />