yummie!



vettni, jag hatar brie ost! Men rebecca tvinagde mig äta det för ett tag sen och jag typ lärde mig att tycka om det, och igår gjorde jag och mina systrar de godaste mackorna! Ni vet hur det är när man är svinhungrig sent på kvällen men inte vill äta för att man tänker att det är det onyttigaste som finns och att allt kommer lägga sig på en under natten..

Men detta är ju fan inte onyttigt, jag tryckte i mig TRE stycken såna här igår kväll haha, fyfan vad gott det var! Alltså egentligen så vet jag inte ifall detta är så nyttigt som jag tror att det är, men nyttigare än de 10 skålarna med gröt som jag annars trycker i mig, med massa sylt, mjölk och socker. så detta måste iallfall vara betydligt nyttigare! :)

Kommentarer
Postat av: celine

sv; Vad bra!! :D

2010-12-25 @ 19:16:37
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: Asse

Otroligt fin header, keep going!

2010-12-25 @ 19:27:11
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />