new in the closet.

under tiden som jag har varit "icke-bloggande" har jag inte varit helt utesluten från omvärlden. Jag har shoppat som vanligt och allting haha så det är en massa ni har missat, så jag delar med mig lite nu av vad som har fått flytta in i min garderob den senaste månaden. Måste bara tillägga att jag är helt fast vid de här kjolarna som är lite tighta vid midjan och sen går utåt, ohhh de är så sjukt söta, har typ 100 sådana nu, eller nej inte riktigt men många iallafall haha, och de ska användas flitigt i sommar ska ni veta!




prickit kjol: hm
rutig kjol: hm
svart grå midjekjol: minki
svart midjekjol med nitar (love) : monki
nitbälte: ni idea vad butiken heter, men det är sån för typ röda korset eller nåt. God gärning med det köpet ja!
sliten väst (LOVE!): hm 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina kläder du har köpt!:):) var har du höpt de??:)

2010-02-23 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />