tisdag.

hej älsklingar. saknat mig? självklart!

Aja jag är hemma från skolan sen ett tag tillbaka, så jag tänkte jag kunde blogga lite, kan tänkta mig hur det har varit här whitout me, helt tyst och naket säkert.

Jag har iallfall saknat att blogga sjukt mycket, jag har fan kännt mig helt naken utan bloggen, kanake därför jag gått runt och frysit så mycket, haha nej jag skämtar bara. Men jag är iallfall hemma från Sälen också ju, kom hem i torsdags kväll. Fyfan vad vi hade kul kan jag tala om för er, det är obeskrivligt, ohh jag vill tillbaka!!

Det togs en jävla massa bilder som jag kommer slänga in några av alldelles strax, dock inte alla haha, no way! ;) Iallfall så ahr skoldagen idag varit kort. önskar jag kunde säga skön också, men verkligen inte, två nationella prov i rad, buhuu! hur har det gått för alla er andra stackars nior som också fått göra dessa hemska prov den senaste veckan?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />