tisdag.

helluu!

inget bloggande igår märkte jag, men när jag o bäth vaknade åkte vi till oxie istället och sov hos henne. Vi hade en mysig liten dag, bestod av att vi först stekte oss själva i solaruimet i 20 minter, hehe jag har så fin färg på min söta mage nu. Mer ska det bli! Iallafall, sen blev det hemåt, vi stressade rövarna av oss och fixade oss för vi hade en halvtimme innanpizzerian stängde, så gick vi och åt lite pizza sen hemåt typ, kollade film och myste till klockan fem på morgonen hehe.

Är hemma nu iallfall och sitter och gör inget typ, förutom att lyssna på musik, min älskling ofc, lil wayne. hehe. Ja tisdag idag då, vad händer? ingen aning faktiskt, får väl se vad som dyker upp mot kvällen, men tills dess ska jag nog bara dega och ta det lugnt och blogga en massa haha. pussiies.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />