torsdag.

shulululu!

slutade klockan fyra idag, idrott sista lektionen så snacka om att jag har kämpat för livet påväg hem efter allt slitande. Och inte nog med att jag var trött, utan nejnej, klart måste det snöa så in i helvetes mycket. Måste meddela att uggs och snö inte är en bra kombination. Kunde inte ens hålla räkningen på hur många gånger jag halkade, och det pinsammaste är att jag föll omkull tre gånger!

haha! Kände mig som en idiot, bara reste mig snabbt upp och låtsades som ingenting, skakade av mig snön sen kollade jag försiktigt runt mig så ingen såg mig eller stod och skrattade åt mig. För hade jag sett någon trilla omkull så hade jag skrattat röven av mig, tycker sånt är skitkul, förutom när det händer mig själv såklart haha.

Så ja, nu är jag hemma i värmen och har nyss tjockat mig för fullt med mamis goda mat, nu sitter jag bara här och chillar och lyssnar på musiiiicoo! blir en massa plugg idag, buhu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />