at siters place... again!

HALLOJ!
Drog hem till syrran runt halv två, hela högen är här, deras vänner, alla mina fyra systrar och derasmän och mina kusiner och kan ni gissa vad vi nyss har gjort?, ÄTIT, haha ja de gjorde värsta maten, ris och massa annat gott, så nu är jag proppmätt. Fast inte så smart att äta såhär sent kanske? aja whatever.

Shit vad tiden går snabbt förresten!, klockan är redan tre fan. Men egentligen inte på mycket med tanke på att jag vaknade klockan halv fem idag, dvs att jag vaknade för 10 och en halv timme sen haha. Får ta och rätta till mina konstiga sovvanor snart tycker jag! pusspus ni får ha det super sålänge! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

vad är num,ret till city salong?

2010-01-03 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />