hissar&dissar.


* Att december är över, nu är det januari och förhoppningsvis går januari och februari lika snabbt så att våren äntligen kan titta fram!

* Att det bara är några timmar kvar tills jag lämnar Sverige och dess äckliga väder! Inte för det är något superväder in Polski land, men säkert en aning bättre!

* Jag kommer nog kunna blogga under dessa dagar som jag är borta så ni kommer inte behöva lida och sakna mig för mycket hehe! (a) , en sak som är lite dåligt är bara att jag inte kommer uppdatera lika mycket, kanske något inlägg om dagen, så ni kommer få sakna mig ändå lite grann  :(



* LOVET E SNART SLUT! , alltså på fullaste allvar så får jag en jävla klump i magen och ånget för fullt så fort jag tänker på att det snart är back to school, alla f*ttläxor, tidiga kalla mornar och masse annat jobbigt som hör till skolan. Usch Usch jag vill inteeeee!

* Vill bara ge en fet jävla DISSS till vädret som vi har, kallare än någonsin förfan!

* Flygresa imorgon (idag, kl e e fter tolv hehe) som gäller, diss helt enkelt.  gaaaaaaaaaaaa!!


Kommentarer
Postat av: Ness

ja juste fan va najs :D

2010-01-06 @ 03:15:58
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

sitter o pratar med en kompis i tel dud :D ?

när skulle du åka idag :O?

2010-01-06 @ 05:39:56
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />