polen dag 3.

hejsan everybody  !
Blev inget inlägg igår märkte jag, men internet är sjukt segt och det tar en evighet att göra ett jävla inlägg med bilder och så. Men vi lever iallfall och vi har skitkul. Igår fick vi en underbar helkroppsmassage och snacka om att det var skööönt! Och måste bara säga att under dessa tre dagar har vi sovit åtta timmar sammanlagt, sjukt, men så blir det om man är uppe till frukosten och tar igen sömnen på dagarna.
(eller om man har grannar som inte kontrollorera sig under nätterna! haha!)

Sen var vi och shoppade också igår, dock inte så mycket, men vi ska till ett köpcenter idag också och imorgon ska vi till ett annat stort köpcentrum. Dom har faktiskt en hel del fina kläder här, vem kunde ana!? haha. Igår vid ett tiden på kvällen stack vi och bowlade, det var jättekul också faktiskt.

Nu har vi också varit på en jätteskön massage med honung, mysigt, nu sitter vi här lite halvdöda och ska vila lite och så innan vi ska gå och shoppa ännu mer. Det var några som frågade vart i Polen vi är, Vi är på Faltom Spa Hotel i Gdansk. Och tyvärr kan jag inte svara på kommentarena, tar det när jag kommer hem. Men ni får ha det super ! pussiiie! (L)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin blogg!

Du liknar ju kenza :)

2010-01-10 @ 11:56:39
URL: http://sweetmaid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey sötnos!

Har du tid och lust får du gärna rösta på mig, nr 2, här: http://endastfelicias.blogg.se/2010/january/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment, så hade lilla jag blivit jätteglad!



Och måste hålla med kommentaren över, du påminner faktiskt om Kenza ;D

2010-01-11 @ 17:21:31
Postat av: elin hallmaan

nr 3* menade jag, och glömde visst skriva mitt namn :)



Ha det bra!

2010-01-11 @ 17:22:39
URL: http://elinhallman.blogg.se/
Postat av: K L A U D I A

hejhej!

jodå allt är bra+ men nu fick jag en chock är du från Polen? :oo är du polsk allså? :o <3

2010-01-11 @ 21:31:12
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />