hello 2010!

hallooj!

wihoo nu är äntligen 2009 över, ser fram emot det nya året, nu är det att lägga det förflutna bakom sig, och se fram emot det nya året, nya tider, nya tag! Hoppas verkligen att ni allihopa hade en superkväll/natt igår och att ni tog vara på årets sista dag, och hoppas ni får ett ännu bättre år!

Jag orkar verkligen inte sitta skriva ner allt som hände igår (hade blivit ett låååångt inlägg hehe, och jag ska nog inte skriva too mutch här på bloggen i heller ;) ), haha iallfall så började vi lite hos rebecca, åt världens godaste mat och hade det kul, sen fortsatte vi lite hos en annan vän, vi hade det jättekul faktiskt, i allafall i början av kvällen, det blev nog lite dåligare stämning mot slutet. Slutade iallfall med att jag och rebecca satt på en trottoarkant och frös röven av oss tills vi kom hem och fdarrade  ännu en gång röven av oss eftersom att det var så svinigt och äckligt kallt.

Jag lovar, den känslan jag hade igår när jag frös var typ "pleease någon döda mig!", så mycket frös jag, och för att inte tala om rebecca som var som en fastfrusen robot hahaha. Aja lyckad kväll/natt var det nog, är iallfall hemma nu och sak alldelles strax lägga in lite bilder och så från kvällen, pussiiieees! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />