shopping i Polen.

Jag shoppade en del i Polen också ju haha, glömde lägga upp bilder på det, så här kommer det. Mitt bästa köp var ju helt klart den rosa klänningen som jag blev sååå kär i direkt när jag såg den, och ni skulle bara se den på, den sitter såå fint! hehe me like alot!


Köpte denna jättesöta vita kortärmade koftan, den ser ut att vara till en liten
unge men det är det faktiskt inte haha, modellen är så haha.


dessa gråa skinn skorna var jag liksom bara tvungen att ha! supersnygga!


och hej på er ursnygga axeldetaljer som jag älskar! här ser ni ett exempel på vad lite
 krims krams kan göra för skillnad, liksom tröjan hade inte varit speciellt snygg
utan det där på axlarna, då hade den varit skit tråkig men titta nu, vóila!


denna västen fick också följa med hem, den finns även i Sverige men
hade lust att köpa den där när jag ändå såg den, supersnygg även den med...


en helt vanlig grå kofta köpte jag också, gillade att den var sådär lite
 ihopdragen eller vad man ska kalla det, där vid magen, söt var den iallfall.


TADAAAA! underbar visst!? Kolla bara liksom dragkedjan där bak är pricken
 över i:et, love love love, och vilken färg om inte min färg, absolut snyggaste, rosa hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack men din är snyggare :D XD Ge mig deen !!! hahah

2010-01-12 @ 19:12:20
URL: http://lelle33.blogg.se/
Postat av: Emilia

Gillar västen, den var assnygg! :D

2010-01-13 @ 16:40:20
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />