tisdag.

hejhopp snyggingar som har saknat mig super!

Är hemma efter en ganska kort skoldag, jätteskönt, men jag är så sjukt trött nu och jag har gått hem hela vägen från skolan i det äckliga vädret, bara en massa snö och skit. Fy fan vad det suger, kan det liksom inte bara bli varmt, det behöver liksom inte vara supervarmt eller så, eller jo det hade suttit perfekt men åtminstonde så man inte fryser röven av sig så fort man går ut hemifrån.

Men ska jag vara ärlig är jag glad attd et inte är som i Polen, det är superduper kallt där! Kände till och med att det var "varmt" igår när vi kom fram till Sverige haha, till skillnad från Polen då. Ska alldelles strax lägga in bilderna i datan och så från resan sen lägger jag nog upp några här så ni också får se.. puss sålänge (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hihi, tack :D.

2010-01-12 @ 16:49:26
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />