torsdag.

helluuuu.

är äntligen hemma efter en cepe lång skoldag! Slutade klockan fyra med idrott som sista lektionen så jag var hemma runt halv fem och är sjukt trött nu! Har ätit lite och så har jag ringt och pratat lite med mami från sjukhuset och kollat hur det är med henne och så. Nu sitter jag och bara tar det lite lungt och lyssnar på musik och annat mys. Och så kommer nog resten av dagen att se ut, bara vara hemma och ta det lugnt...

Blev ingen bloggning igår eftersom att jag knappt hann. Först var jag utelåst efter skolan, eller jag trodde iallfall att jag var det, jag hade nycklar men visste bara inte om det. ska man skratta eller tycka synd om mig?! haha. Iallfall så stack jag hem till äff och var där tills jag stack hem och upptäckte mina nycklar haha. sen åkte jag till stallet och red, kom hem runt halv nio tiden, och duschade snabbt och sen däckade jag, för jag vart heeeeeelt slut haha.


sitter och lyssnar på denna låten, älskar den. Och det som gör den 1000 bättre är att min
älskade sjunger med lite då och då, dvs Lil Wayne, min kärlek till den människan är enorm!


Kommentarer
Postat av: Ciiz

HAHAHA (a) tänker snuskigt hiih.

uuh jag älskar den låten, lil waynes röst <3

jag ska glo på paradise, sj då :)

2010-01-14 @ 17:33:18
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: ISABELLE - fotografering ♥

Jo jag mår jätte bra! :D själv?

2010-01-14 @ 17:46:40
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: Tove

jag tycker inte att det är speciellt mycket eftersom att jag går till jobbet ca 4,5km och hem igen 4,5 ( totalt 9km).. sen går jag med min hund eller springer..

sen dansar jag och ibland dubbla pass och det är bara så kul! :D

Jag blir tokig om jag inte får röra mig.. det har helt enkelt blivit en sak i min vardag att träna.

2010-01-14 @ 17:49:19
URL: http://prinsessantove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />