26 juli♥

hejsvej sötnosar!

vad har ni för en en tråkig och ful dag som denna? ja själv är jag ganska nyvaken och sitter bara och chilalr mde livet. Vet inte om jag orkar resa på mig feta röv och gå och äta fruksot eller ej, äsch det får vänta lite tycker jag haha. Iallfall så vill jag fortsätta klaga! ni vet mitt inlägg igårnatt? ja jag kan gärna fortsätta till att börja med, min mammaaaaa, ja min mamma är en liten filur som tror hon vet allt men det är ju precis det hon inte gör!

ja skit i det nu, jag vet inte vad jag ska göra idag, hade tänkt att dra till en viss tös men neeenee, får se hur det blir med det, men jag vill härifrååån! orkar inte sitta hemma vadfan, min mamma vill göra min psykiskt sjuk, men vänta och se så ska hon få en psykisk dotter, just wait and seee... =)

nu känner jag att jag vill dansa lite faktiskt så det ska jag ta och göra, ska väl dansa bort dagen eller något, aja pusspuss på er! :*


hehe thanks för denna rebzz

Kommentarer
Postat av: crem - music & a bit of fashion

You gots to love the dancehall;)!

2010-07-27 @ 18:11:50
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />