7 juli

hejhopp!

Är hemma nu, vaknade kl 10 hos R sen traskade jag hem, nu sitter jag här vid min älskade dator som jag faktiskt har saknat. Ska nog blogga lite och lägga in lite bilder och så, har ju inte gjort det på ett tag. Och jag har ju inget bättre för mig så kan ju lika bra göra det. Ska till stranden senare ikväll så tills dess ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, har ju knappt varit hemma de senaste dagarna så det är nog dags nu :)

iallfall så träffade vi ett par vänner igår och grillade och så, jättemysigt faktiskt, sen efter det var vi typ bara ute och så på kvällen, det var ju ganska skönt väder, fast dock inte lika fint som det har varit den senaste veckan men hoppas det fina vädret kommer tillbaka snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />