åska&fotboll!

hejhopp nu ska jag bara slänga in ett snabbis inlägg för matchen (spanien holland) började för en stund sedan! Vi har suttit och försökt fixa jävla antennskitet för det åskar och regnar som fan där ute, har nog aldrig sett så mycket regn i Sverige, det är helt sjuukt alltså! Jag är jättetrött nu faktiskt, de senasta dagarna har varit underbara fan och jag har inte sattit mig ner i mer än en halvtimme sammanlagt kanske!

har varit igång hela tiden, det har ju varit så sinnessjukt varmt att man inte kunnat sitta stilla, har inte orkat annat än att bara ligge vid poolen i badet och steka och bada. Har varit hos rebecca nu de senaste dgarna och vi har hittat på en massa kul. och har inte sovit gott alls heller för den delen, man kan ju förhelvete inte sova av värmen, ohh jag blir galen om jag sover utan fläkt som är riktad mot mig, men den fisen kan ju inte sova med fläkt så jag har bara legat och klibbat i sängen natt efter natt haha. men ikväll, då jävlar ska jag ha så mycket fläkt att jag ska frysa! aja nu ska jag återgå till matchen som vi hoppas att SPANIEEEEEN ska vinna, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />