at bäths place.

hejhej bloggis. sorry att jag knappt bloggade något eller la in bilder igår, men har inte min jävla sladd med mig haha men ska nog fixa det på något sätt. Iallafall så är jag hos rebs nu och vi har ätit frukost och så, och nu sitter vi bara och töntar oss vid varsin dator i knät och glor TV, finns ju inte mycket mer man kan göra när det är sånt här väder...

Och måste tala om för er att båda jag och rebs är helt förstörda nu, jag har så jävla ont i min rygg att jag knappt kan böja mig, och för att inte tala om rebecca som inte kan röra nacken, så när man kallar på henne ser hon ut som en robot för hon vänder hela kroppen och inte bara nacken haha, lite synd där faktiskt...

och kan ni gissa anledningen till detta?  JO det ska jag tala om för er, det är så att de har en fotbollsplan här vid henne som är av plast, dvs konstgräsplan. och vi haade inget att göra igår kvälloch ni vet väl vad vi gör när vi har tråkigt, dansar! Så vi stack ut dit och sattepå våra störda musik och gick loss, dansade och vadfan vi gjorde, till slut dödde vi och slutade tyvärr som vi är i detta läget... haha så kan det gå typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />