at sels place !

helluuuuusan!

Blev ingen update igår märkte jag och jag har fått en massa arga sms om min kassa uppdatring, sorry haha. menmen mitt liv kretsar faktiskt inte kring denna lilla skitblogg haha. Pappa körde mig till älskling igår på morgonen iallafall, mysigt.. Sen efter gjorde vi inte så mycket, vi var ute lite bara sen blev det hemåt och soooova! därför har jag inte skrivit eller så..

Är iallfall hos selene just nu, dvs fortfarande kvar i oxie. Ska sova hos reb inatt igen, nu sitter vi bara här och chillar med livet, det ösregnar fan där ute så det finns inte mycket att göra. Egentligen är det sånt här väder då man bara ska sitta hemma och kolla på film och mysa... hehe. Men nej inte för oss iallfall, vi blir nog här en stund sen vet jag inte, drar hem till rebz eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />