my hair. -byebye ♥

ja som sagt så ska jag ju klippa mig, för jag tycker helt seriöst att det börjar bli för mycket haha. När jag ahr det utsläappt känns det fan nästan som om jag har en filt hängandes på ryggen. Och för att inte tala om hur jobbigt det är nu på sommaren när det är så varmt. Får ju gå med uppsatt hela tiden nästan. Så nu har jag bestämt mig för att klippa, men vet inte hur. Om det ska bli kort, eller uppklippt på nytt, eller hur jag ska göra så ni får gärna komma med tips och hjälpa mig, taaaaaaaaaaaack! :*





här ser ni hur långt det blir när jag plattat det, och denna bilden är taget för ca 2-3 månader sen så tänk att det är ännu längre nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />