...


vet inte hur jag har råkat klicka mig in på denna videon ett flertal gånger. Och har faktiskt blivit lika chockad och upprörd varje gång jag sett den, när jag tänker efter så vet jag att sånt här händer VARJE dag runt om i världen, kan ni tänka er, varje dag... helt sjukt. den biten som jag mest hatar i denna videon är när flickan och hennes pojkvän står vid muren, usch!

Låten som spelas i bakgrunden kunde jag inte lyssna på fram tills ett tag sedan, har aldrig kunnat lyssna på den, varken när jag var liten eller som sagt fram tills ett tag sedan. Min syster har alltid älskat den låten men varje gång hon satte på den kommer jag ihåg att jag började gråta och hålla för öronen för jag inte ville höra på den, men jag tycker faktiskt om den jättemycket nu, och när den spelas till denna videon så blir man ännu mer ledsen haha. skum typ är jag.

dontdrinkanddrive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />