kan..inte..röra mig.

oh herreeegud! jag vet inte vart jag ska ta vägen, alltså jag klarar inte av denna värmen. min kropp tål det inte! Nu tycker ni säkert "men det är inte så jätte varmt ens" o blabla men hell yeah att det är vaaaarmt. Jag har alltid varit jättekänslig för värme, sover tillochmed med fläkt på vintern. Sov med två fläktar riktade mot mig igårkväll och jag kan säga att jag inte sov ett piss, för jag la och kallsvettades och vände och vred hela natten...

nu sitter jag här nere och gömmer mig för värmen, vet inte vad jag ska hitta på idag, för vågar fan inte gå utanför dörren haha. psykfall här ja! men vadfan, ohh.... men jag ska inte klaga faktiskt, det är inte ofta vi har det så varmt här och det var nog på tiden att vi fick lite mycket värme :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />