liten promenix.

hejhopp och gokväll!

min dag har varit ganska lugn idag faktiskt, har för det mesta bara tagit det lugnt och så. Kom hem för en stund sen, var ute lite med hassan, vi bara promenerade lite och så, det var faktiskt skönt att få komma ut lite. Man tröttnar ju efter att ha suttit vid datorn och tv:n i ett par timmar, så det var skönt...

Nu sitter jag här bara och har läst lite olika bloggar och så tar jag hand om min egna lilla haha, tänkte kanske köra igång med en frågestund eller så, eftersom att nu den senaste tiden har ni ju själva märkt att jag inte bloggat lika mycket som jag brukar, men det blir ju så på somrara, man har ju inte tid att bara sitta vid datorn när det är så fint väder. Men iallfall så det kanske hade varit kul med en frågestund, det var ju ändå ett tag sen... :)

men nu blev jag faktiskt sugen på korv med bröd, ska gå och rota i kylen och se vad jag hittar hehe pusss!





Kommentarer
Postat av: simone

Så fin du är :)

2010-07-14 @ 10:53:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />