no beach... :(

god eftermiddag folket!

jag höll helt seriöst på att dö av värmen igår, satte inte min fot utanför huset för att jag gömde mig från solen så mycket som det bara gick! Till slut fick jag nog och höll på att dö av uttråkighet så jag drog hem till rebu och här är jag nu, vi höll oss ockå inne igår för det mesta förutom senare på kvällen då vi gick ut och satte oss och tog det lugnt bara. Nu är vi vakna och vädret har förstört våra dagsplaner, vi hade egentligen tänkt att dra till lomma strand men det är regnigt så antagligen inget väder för strand eller utgång överhuvudtaget, så det blir väl en mysig innedag med film och så :)

faktiskt är det liiiite lite skönt att det inte är så varmt idag, eller jo varmt är det faktiskt, eller kvavt rättare sagt. Men att det regnar lite så vi få lite paus från hettan, för har helt allvar inte kunnat sova de senasta dagarna ...



jag&äff. miss u määäään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />