vilken kväll!

hejhopp!

Sitter här vid datorn med mitt dunkade jävla skithuvud, har så ont i huvuvdet, mår illa, och känner mig allmänt kass! hoppas bara jag inte dragit på mig något virus eller håller på att bli sjuk. idag blir det nog tadetlugnt-dag, på riktigt denna gången. Igår skulle jag och reb egentligen ta det lugnt bara, men sen fick vi connection med de andra mögarna så ni kan ju själv fatta att det inte blev något "ta det lugnt"..

iallfall, så drog vi ut till de andra igen igår kväll och fy satan vad kul vi hade. Orkar inte sitta och berätta detaljer och sånt vad vi gjorde och så haha, men vi... umgicks och hade kul helt enkelt! Det blev sängdags ganska sent iallfall och mycket sovande blev det inte, vi sov fyra stycken i en och samma jävla säng, på bredden, hahah ja en jävligt knasig natt var det, hoppas ni sovit bättre och haft en trevlig fredagskväll, för det hade vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />