2 juni. hellu sunshine

tjosaaaan i trodan !

Vad har ni för er denna varma och underbara soliga dag? Jsälv har jag nyss legat ute och stekt i trädgården, har legar i ca 30 minter sen orkade jag inte emr. Kändes som om jag höll på att smälta av värmen haha. Men snacka om att jag har fått färg hehe.

Så nu när jag ahr smygit undan från solen lite så sitter jag här inne och svalkar av mig lite. Efter skolan drog jag och äff till stan och kollade skor och så. Det var jättefint väder så vi har gått ganska mycket, köpte även kall smoothie och njöt av den sköna solen vi har i Malmö idag. Hoppas den stannar ! vore ju synd annars...

det hände itne så mycket i skolan idag, det kommer det nog inte göra på hela veckan eftersom vi inte alls har mycket att göra nu såhär sent på terminen. Mest att avsluta en massa arbeten och smågrejer, så det känns superskönt att det tunnar av lite nu efter allt hårda arbete *host!* haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />