a walk to remember...

oh min herregud, sitter fortfarande med papper i handen och torkar mina små tårar, kollade nyss på A Walk To Remember och har gråtit som en liten snorunge ! Har sett filmen förr och tröttnar fan aldrig på den, så jävla bra. Vill bara krama någon nu förfan! Tror jag ska krypa ner under täcket och lägga mig bredvid mögis som ligger och snarkar bakom mig nu haha godnatt!



In places no one would find
All your feelings so deep inside
Was then that I realized
That forever was in your eyes

Kommentarer
Postat av: Natalita

hej sorry för sent svar! :/

- idag ska jag inte göra något speciellt, sola ett tag eftersom det är så fint väder, och sen blir det vm. där Chile spelar så det blir att kolla på det. själv då :D

Kram!

2010-06-16 @ 12:11:13
URL: http://nataliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />