homeeeee!

gokväll kära läsare! Hoppas att ni har haft en superfin dag, det har iallafall jag haft. Vi var ju som sagt på Törringelund och dansade ikväll och det var verkligen jättetrevligt. -Kvällen bestod av en massa skratta, dans, musik, en och annan tår sippade fram hos en del, och ont i fötterna! Satan avd det värker i mina fötter nu efter de jävla killer-shoesen! Man ja, vill man vara fin så får man vadå... ? jo lida PIIN ! ;)

Ja iallfall så hade vi kul ikväll, och för att inte tala om bussresam hem var nog en de roligaste med kvällen, massa sång och skoj hehe, fyfan vad jag kommer sakna allihopa, kan verkligen inte tro att våra år tillsammans är slut... Inte förens idag i bussen när vi alla satt och skrattade insåg jag att det verkligen närmade sig slutet och jag får en klump i magen bara jag tänker på det... usch nej, nu blir jag tårögd. men fy satan vad vi ska röja i hästveda nästa vecka på vårt lilla läger! skoj ska det bli, just wait and seeee!!! :)

Är iallfall hemma nu och ska försöka lägga in lite bilder och videos från dagarna som gått, har ju lovat er det, sorry men har verkligen inte hunnit... (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />