PACKÅNGEST!


herreguuud! klockan är tio på kvällen och jag sticker imorgon bitti, och jag har inte ens BÖRJAT packa än! varför sparar jag alltid sånt här skit till sista sekunden. Jag brukar tycka om att packa men verkligen inte idag, har verkligen panik och vet inte vart jag ska börja. Vad behöver jag ens? åhhh! Hoppas fan att det bara inte blir som sist jag var där, att mitt bagage kom bort och jag inte fick tillbaka det förens sista dagen då vi skulle hem, satan vad arg jag ommer bli alltså. men ja nu måste jag faktiskt gå och packa, wish me luck...! :(


här får ni också en liten bild på vårt fina hotell som vi ska bo på :*, ohh satan nu kom jag på att vi ska flyga flygplan! Har trängt bort den hemska äckliga faktan ända fram tills nu. vill inte sätta mig på det jävla flyget, ooh vad jag hatar det :( hoppas att resan blir värt min skräck/panik som jag kommer få uppleva tre timmar dit och tre timmar hemvägen...

Kommentarer
Postat av: K L A U D I A

det hade vi! :D

du en fråga, är du från Polen? ;D

kram!

2010-06-22 @ 08:42:34
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/
Postat av: Olivia

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=829



Hej! Gå in och rösta på min bild här över. Om du kommenterar i min blogg att du gjort det kommer du att få en länk! :D

2010-06-22 @ 09:18:14
URL: http://lipstick.webblogg.se/
Postat av: Ginger

ha de så jävla nice i turkiet :D

2010-06-22 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />