PIC's in school.

här är lite bilder som jag tagit under dagen hehe, i skolan och hemma.


haha bästa ! Vi hade bestämt att idag skulle vi alla komma i siden kalsonger och pyjamaströjor till skolan. varför, vet jag faktiskt inte men vi gjorde det iallfall haha. tadaaa! sött va? :)


man ser inte så jättebra på bilden men här ser ni lite hur min fina bränna som jag fick idag ser ut he he.


vår lilla demostration i skolan för att vi ville ha tillbaka våran älskade lärare Björn !


mögis kommer nog döda mig för detta, men kunde inte låta bli att fota när grisen somnade på engelskan idag hehe!


och här var jag tvungen att testa gränserna hehehe. så går det när man somnar malaka! aftos jallai!!



glass in da sun id the shit !

Kommentarer
Postat av: AFRODITE

Är du helt rubbad i huvet IDIOT! varför har du inte visaT MIG DOM BILDERNA... vänta bara säger jag bara payback is a bitch and so am I

2010-06-03 @ 21:26:28
URL: http://afroditesaleh.blogg.se/
Postat av: Filip

Söta tjejer ni är;) diggar era siden kalsonger också:D

2010-09-12 @ 00:48:49
Postat av: joel

vart köper ni sidenkalsonger jag har suttit över 2 år dagligen och gått igenom sida efter sida på Internet men inte hittat nått

2011-11-01 @ 01:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />