PIC's karnevalen videdalskolan.

här är lite bilder från karnevalen vi gick igår, det var verkligen superkul! Och som ni förhoppningsvis ser så var jag en Avatar, Neytiri typ eller nåt haha. Men vi kollade på filmern när vi avr i Hästveda, och jag blev helt kär i filmen, älskar den! :)


TORUK MACTO!


kolla vad fint jag sminkade mig själv, finaste avataren någonsing ju!


adel var tjuv.


9C ! (dock inte hela klassen) ♥♥


lucas&niklas var söte bebisar haha.


the Hulk's! ellojs&chrille.


här har vi bebisarna igen! :)


hela jävla gänget haha


äff the indian och nickee


avatar,polis,polis,tjuv & sandy in grease


a ni ser säkert vad de föreställer haha


ja här har vi henneeeeeeeee! :), är fan fortfarande blå på vissa ställen på kroppen, jättefint att jag var halvt blå på balen igår haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />