stresss again!

fan avd jag alltid ska stressa när jag som minst behöver det ! Aja iallfall så har jag varit i skolan denna tråkiga och regniga dag, vi har övat på en massa dans och så inför balen, ska bil jättekul. Det närmar sig som fan ju, nästa vecka , ser fram emot det super! Iallfall så dansade vi en massa vals och annat skit, det var faktiskt också lite kul, men nu har jag bråttom eftersom att jag måste fixa mig, för att klockan sex ska vi samlas utanför skolan och så ska vi åka till Törringelund och dansa och sånt ikväll. Det ska nog också bli kul hoppas jag. Hinner inte skriva så mycket mer, men bloggar nog mer ikväll pussssssss!!!


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: NICE! det får alla 7or och 8or på min skola också :D

2010-06-01 @ 17:07:48
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />