2 days left - 16 år suckers!


japp det stämmer faktiskt, det är bara två dagar kvar tills jag fyller år! Då blir hon faktiskt 16 år, ojoj börjar ju bli stor flicka nu! Usch nej, vill inte. Om jag ska vara ärlig hade jag gärna pausat 14-15 års tiden i ett par år haha. Bästa tiden någonsin ju, men ganska jobbig också haha.

Iallfall, så skulle jag ju ha en stor lokalfest (super sweet sixteen haha) men det blev en jävla massa krångel och sånt så det sket sig. Men istället kommer min dag firas under hela helgen typ, först imorgon med mina flickor, då drar vi ner till stan på kvällen och hittar på en massa kul, och på lördag, då det egentligen är min födelsedag, och då drar jag till rebecca och fortsätter vårt kalasande där.

Shit asså, om jag blickar tillbaka för exakt ett år sen så är det såååå mycket som förändrats. otroligt ju. både utseende mässigt och allmänt jag, inte riktigt helt, är ju såklart same old raggz, men ändå lite förändringar här och där... :)



jag för ca ett år sen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />