dagens låtar. lite annorlunda.



Dagens låt blir lite anorluna an vanligt. Dagens låt blir en arabisk, jag har suttit och knarkat den ett tag nu. oh vad jag tycker denna låten är bra, texten är väldigt fin. Och jag gillar allmänt Nancy Ajrams musik, har alltid gjort.
Va tycker ni, tycker ni om utländsk musik? och med utländsk menar jag inte engelska haha :)

förutom arabisk musik brukar jag faktiskt lyssna på indisk musik, älskar det! Och indiska filmer, åh så jävla bra indiska filmer är alltså. Allt började med indisk musik och filmer för ett par år sedan då mina systrar fick mig att börja kolla på indiska filmer då de alltid har gjort det, och sen dess har jag älskat deras musik och filmer. De är så häftiga tycker jag, med deras fina kläder och allt som nu är. Här får ni en av mina favoritlåtar på indiska: 




love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />