fredag, stress!

hejhopp!


Äntligen fredah idag då, skithärligt! Vaknade för ett tag sen och har nyss ätit frukost och kollat lite tv. Var inte i skolan idag. Vaknade på natten flera gånger och så av att jag hade ont i magen så jag blev hemma och vilade idag istället. Men nu är hon mirskulöst bra igen haha, mycket bra eftersom vem fan palalr vara dålig på en fredag?! ja inte jag iallfall...


Är lite smått stressad nu faktiskt, blir upphämtad om typ en timme sen blir det av hem till Y och vara där och så, sen ska vi göra oss i ordning för ikväll. Idag fyllar min fina kusin år, grattis hjärtat! Så vi drar dit ikväll och ska fira henne och så, blir säkert jättetrevligt.

Jaja hoppas att ni alla får en jättefin fredag allihopa, pussssssar! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />