having fun with me, myself and i.



sitter här med ansiktsmask (som luktar skitgott) i huvudett, någon sån från döda havet, låter bra ju haha. Och så sitter jag och lyssnar på skön musik och läser i min tidning samtidigt som jag pysslar om mig själv på alla möjliga sätt, nagellack, jävligt godluktande lotion, och annat pyssleri hehe. Känner för att göra en rejäl hårinpackning faktiskt också. Känns skönt ibland att bara ta paus liksom och ta hand om sig själv, för en gångs skull kan får man tänka på sig själv bara och bara vara lite ifred. mycket skönt faktiskt. Nu känner jag lite hur det känns sjukt kallt och stelt in mah face haha, så äckligt det känns, aja bör nog gå och tvätta bort kletet jag har i ansiktet, hoppas ni har haft en fin torsdagskväll, pusspuss! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />